new year

nyårsaftonen igår startade i ett enda kaos, jag hade sådan ångest. allt var hemskt och jag ville inget annat än försvinna. det var förjävligt. tog tag i mig själv och fixade ordning mig för att ta bussen till bästa vännen. vi hade det mysigt och sedan for vi vidare till en annan fin vän och sedan vidare in till stan. nyårskvällen vart faktiskt riktigt bra tillslut även om den inte följde planerna. men så länge jag slapp herr ångest så var allt fint.

idag är en såndär jätte seg dag, typ årets segaste dag. vaknade sent, åt frulle, åt lunch och strax ska jag ut på promenad i slasket...  känner att jag inte bara kan sitta inne. ovanligt.

gott nytt 2012!

Kommentarer
Postat av: Jackie - Livet med mina egna ord

sv; åh. tack. värken börjar faktiskt släppa. som tur är.



hoppas du får en fin dag. pepp!

2012-01-01 @ 16:04:52
URL: http://sockerkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0