ingen julfantast

julen är ingenting för mig, därför firar jag den hellre utomlands som vi gjort senaste tiden. men det här året fick det bli annorlunda pga jobb. efter julafton drog jag en lättnads suck, ingen var gladare än jag att dagen var över. nu tycker jag juldagen och annandagjul kan passera fort. helst nyår också.

här hemma fortsätter det ätas kolor och jag funderar på om jag ska orka ta tag i plugget för något annat kommer inte hända idag inte.

även om allt var helt okej så är det jobbigt.

Kommentarer
Postat av: ellen

åh, om det är du som tagit bilderna i förra inläggget så vet jag vem du är - och jag hoppas att det är okej.



jag kände precis samma sak som dig på julafton. när jag låg i sängen så sa jag 'du mamma, detta är den första julafton som jag verkligen är glad att dagen är över och att det är ett helt år till nästa gång'



<3

2011-12-29 @ 10:55:19
URL: http://ellenkiara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0